hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| 50 درصد ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری گرگان فرسوده هستند

گلستان| 50 درصد ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری گرگان فرسوده هستند

شهردار گرگان با اشاره به فرسودگي 50 درصدي ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری گفت: براي سال آينده 20 دستگاه اتوبوس نوسازي و 10 دستگاه مینی‌بوس جديد نيز خريداري و به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری افزوده می‌شود.

به گزارش رویداد امروز،عبدالرضا دادبود اظهار داشت: يکي از رويکردها در دوره جديد مديريت شهري توسعه و نوسازي ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری است.

وي گفت: در گرگان 79 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و غیره در 32 خط و 318 معبر شهري به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند. آمار جابه‌جایی روزانه اين ناوگان با بدون احتساب دانشگاه‌ها و مدارس به بيش از 55 هزار نفر می‌رسد.

شهردار گرگان با بيان اينکه 50 درصد اين ناوگان فرسوده بوده و نيازمند نوسازي است، ادامه داد: بااین‌حال سال گذشته 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومي شهر گرگان افزوده شد که نتيجه آن کاهش عمر ناوگان اتوبوس‌رانی شهر از 6/12 سال به کمتر از 3/9سال رسيده است.

وي گفت: هرچند امسال تلاش کرديم بتوانيم بخش ديگري از اين ناوگان را نوسازي کنيم اما به دليل افزايش قیمت‌ها اين اتفاق رخ نداد بااین‌حال براي سال آينده 20 دستگاه اتوبوس نوسازي و 10 دستگاه مینی‌بوس جديد نيز خريداري و به اين ناوگان افزوده می‌شود.

دادبود به وضعيت تاکسی‌های شهري هم اشاره و بيان کرد: در گرگان دو هزار و 942 دستگاه خودروي سواري شامل تاکسي، آژانس‌های تلفني و سرويس مدارس به شهروندان خدمات می‌دهند. بر اساس بررسی‌ها 807 دستگاه از اين خودروها دچار فرسودگي بودند که تاکنون 305 مورد نوسازي شده است و 250 دستگاه در نوبت جايگزيني قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد